Hallo allemaal hier weer een impressie van onze stallendag.                                Dit keer zijn we weer bij verschillende leden wezen kijken in het mooie Gelderland Waar we verschillende rassen mochten bewonderen  !

Stallendag 23-05-2026

10:00 ontvangst met koffie/thee en iets lekkers bij Erik en Gerdi Bloemendaal in Wehl

Daarna gaan we  naar Tim luesink in Hengelo (Gelderland)                                                                              Jeroen brummelman in Lochem                                                                                    Lunchen we bij Café Bousema in Lochem                                                                  Joep Romijn in Lochem                                                                                                  Francine van der Meer uit Ambt -Delden

Even een  kijkje bij Erik en Gerdi Bloemendaal en waar we ons verzamelden. 

We beginnen met koffie Thee en iets lekkers en de leden komen al lekker op tijd ti,s prachtig weer dus veel staan al buiten bij te praten over koetjes en kalfjes.

We sluiten de boel af en vertrekken rond 11uur naar Tim 

Hengelo

Weer eens terug te zijn bij oud Dahomey fokker Wim luesink was toch ook weer even leuk !                                                                                                              Hij heeft zijn hobby door gegeven aan kleinzoon Tim

Even een leuke gevulde mand voor de gastvrijheid bij de fam Luesink

Op naar Jeroen Brummelman in Lochem

Hij vertelde dat dit kalfje net geboren was !

Hij verteld over zijn nieuwe dekstier voor aankomende seizoen 

Hij verteld over zijn oudere stier die  nu als os door het leven gaat.

En ook Jeroen krijgt een Pakket.

Zijn Dahomey bord hangt bij de wei ,mensen lezen dat regelmatig zo vertelde Jeroen nu hoeft hij zelf minder vaak uitleg te geven  !

Nu gaan we met zijn allen Lunchen bij Café Bousema

En na de Lunch weer verder.... naar Joep Romijn in Lochem

Naast Zeboes had Joep ook nog pluim vee en schapen lopen !

En ook voor Joep een mooi Pakket !

Onderweg nog even stoppen voor een mooie kudde lakenvelders !

En door naar ons laatste adres in Ambt-Delden bij Francine van der Meer

En natuurlijk hebben ze hier ook ons pakket gehad !

En tot slot vertelde de buurman nog even wat over zijn Blonde 'Aquitaine runderen.

Wat een leuke  gezellige dag hebben we gehad met zijn allen.

We hadden prachtig weer, hebben weer veel mooie runderen  gezien ,en heerlijk geluncht.

Veel bij gepraat en gelachen. 

Met een mooie grote groep mensen is deze dag weer geslaagd en de volgende is weer rond november !

Namens het Bestuur van Vereniging Minirund Bedankt voor het aanwezig zijn op de stallendag van Zaterdag 23-05-2026  

En het bezoeken van onze website !