Hallo allemaal hier weer een impressie van onze stallendag. Dit keer zijn we weer bij verschillende leden wezen kijken in het mooie Gelderland Waar we verschillende rassen mochten bewonderen !
Stallendag 23-05-2026
10:00 ontvangst met koffie/thee en iets lekkers bij Erik en Gerdi Bloemendaal in Wehl
Daarna gaan we naar Tim luesink in Hengelo (Gelderland) Jeroen brummelman in Lochem Lunchen we bij Café Bousema in Lochem Joep Romijn in Lochem Francine van der Meer uit Ambt -Delden
Even een kijkje bij Erik en Gerdi Bloemendaal en waar we ons verzamelden.
We beginnen met koffie Thee en iets lekkers en de leden komen al lekker op tijd ti,s prachtig weer dus veel staan al buiten bij te praten over koetjes en kalfjes.
We sluiten de boel af en vertrekken rond 11uur naar Tim
Hengelo
Weer eens terug te zijn bij oud Dahomey fokker Wim luesink was toch ook weer even leuk ! Hij heeft zijn hobby door gegeven aan kleinzoon Tim
Even een leuke gevulde mand voor de gastvrijheid bij de fam Luesink
Op naar Jeroen Brummelman in Lochem
Hij vertelde dat dit kalfje net geboren was !
Hij verteld over zijn nieuwe dekstier voor aankomende seizoen
Hij verteld over zijn oudere stier die nu als os door het leven gaat.
En ook Jeroen krijgt een Pakket.
Zijn Dahomey bord hangt bij de wei ,mensen lezen dat regelmatig zo vertelde Jeroen nu hoeft hij zelf minder vaak uitleg te geven !
Nu gaan we met zijn allen Lunchen bij Café Bousema
En na de Lunch weer verder.... naar Joep Romijn in Lochem
Naast Zeboes had Joep ook nog pluim vee en schapen lopen !
En ook voor Joep een mooi Pakket !
Onderweg nog even stoppen voor een mooie kudde lakenvelders !
En door naar ons laatste adres in Ambt-Delden bij Francine van der Meer
En natuurlijk hebben ze hier ook ons pakket gehad !
En tot slot vertelde de buurman nog even wat over zijn Blonde 'Aquitaine runderen.
Wat een leuke gezellige dag hebben we gehad met zijn allen.
We hadden prachtig weer, hebben weer veel mooie runderen gezien ,en heerlijk geluncht.
Veel bij gepraat en gelachen.
Met een mooie grote groep mensen is deze dag weer geslaagd en de volgende is weer rond november !
Namens het Bestuur van Vereniging Minirund Bedankt voor het aanwezig zijn op de stallendag van Zaterdag 23-05-2026
En het bezoeken van onze website !