Hallo,

Ik zal mij even voorstellen mijn naam is Dirk de Wild.

Woon in Wapse in het mooie Drenthe.

Vanaf 2006 fok ik al Dahomey koeien en ook British White Lowliner koeien en ik wil hiermee gaan kruisen.

Naast voorzitter ben ik ook stamboekhouder bij de vereniging, daar verzorg ik de stamboekpapieren en registratie .

Groetjes Dirk

Hallo,

Ik ben Gerdi Bloemendaal, geboren in 1964 te Hoog-Keppel, gehuwd met Erik Bloemendaal en samen wonen wij in Wehl bij Doetinchem.

Zelf werk ik vanuit huis met mijn eigen online onderneming en daarnaast maak ik tijd om de minirundvereniging te ondersteunen. Ik verzorg de registratie, de website en de FB pagina. Dat vind ik super leuk om te doen.

Verder ben ik trots dat ik samen met Dirk en Hendrik-Jan  deze nieuwe vereniging heb mogen helpen oprichten!

Wij fokken zo'n 10 jaar Dahomey runderen en  hopen nog lang hiervan te mogen genieten .

Groeten Gerdi Bloemendaal

Onze website is www.dahomeystalderondemaat.nl

Hallo,

Mijn naam is Hans Jonkergouw, geboren in 1985 te Nuland waar ik inmiddels weer woon.

Ik ben eigenaar van een online bloemenzaak.

Van kinds af aan heb ik altijd dieren gehad.

In 2017 heb ik mijn eerste Dahomey koetjes aangeschaft en deze mooie hobby is uitgegroeid tot een kleurrijke kudde.

Ik vind het elke dag weer een feestje om deze mooie dieren te mogen verzorgen. Daar geniet ik van !

Groeten Hans Jonkergouw

Mijn naam is Niek Bloemendaal, ben vanaf okt 2022 penningsmeester bij V.M.R

Ben in het bestuur gerold via mijn ouders die in het bezit zijn van een aantal mooie Dahomey koeien.

Ik werk bij Specialized op de crediteuren afdeling, maar mijn grootste passie ligt bij de "superboeren" (de Graafschap) en hardlopen.

En krijg nu al vaak de vraag of ik ooit zelf koeien zou willen, maar hiervoor moet ik eerst een grotere tuin hebben voordat ik er überhaupt over na kan denken.

Groet,

Niek Bloemendaal